HomeKursy języka angielskiego

Kursy języka angielskiego

  • UWAGA ósmoklasiści: w poniedziałek rusza wspaniały kurs j.angielskiego, przeznaczony tylko dla Was. I nie będzie straszny test z angielskiego, ale musicie rozpocząć naukę!
  • Lekcje języka angielskiego na poziomie A2/B1 będą się odbywały we wtorki o godz. 17.30
  • Zajęcia z angielskiego na poziomie B2 we wtorki, godzina do ustalenia.
  • Specjalizujemy się głównie w kursach z języka angielskiego przygotowujących do egzaminu ósmoklasisty. Czekamy na zgłoszenia. Kursy przygotowujące do egzaminu rozpoczynamy za tydzień.
  • Rozwiążmy razem test z angielskiego: jezyk-angielski-2021-marzec-egzamin-osmoklasisty-probny
  • Nasze kursy języka angielskiego są idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, niezależnie od poziomu. Szczególnie zależy nam na młodzieży szkolnej. Programy nauczania języka angielskiego starannie zaprojektowaliśmy, aby odpowiadać na zróżnicowane potrzeby uczniów i zapewniać efektywną naukę języka angielskiego.

Dlaczego warto wybrać Alliance Kursy Językowe Bydgoszcz?

  • Wykwalifikowani nauczyciele: Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych lektorów, którzy z pasją i zaangażowaniem przekazują wiedzę oraz doskonale znają język angielski.
  • Kameralne grupy: Uczymy w małych grupach, co umożliwia indywidualne podejście do każdego ucznia oraz szybsze osiąganie postępów.
  • Dogodny harmonogram: Oferujemy różnorodne terminy zajęć, aby każdy mógł dopasować naukę do swojego planu dnia.
  • Innowacyjne metody dydaktyczne: Korzystamy z nowoczesnych metod nauczania i multimedialnych materiałów edukacyjnych, które sprawiają, że zajęcia są interesujące i motywujące.
  • Praktyczna nauka: Skupiamy się na rozwijaniu umiejętności praktycznych – mówienia, słuchania, czytania i pisania – aby nasi uczniowie mogli płynnie komunikować się w codziennych sytuacjach.

Rok szkolny 2024/2025

1. KURS STANDARDOWY - DOROŚLI

2 godziny lekcyjne 2 razy w tygodniu (100 godzin w roku) 2950,oo zł (w grupie 5-cio osobowej),

2. KURS STANDARDOWY – skrócony

2 godziny lekcyjne 1 raz w tygodniu 54 godzin w roku 2150,oo zł (w grupie 5-cio osobowej)

3. KURSY dla młodzieży

30 spotkań po 60 min – 1900,00 zł (w grupie 5-cio osobowej)

Kursy standardowe odbywają się od poniedziałku do piątku

w godzinach popołudniowych między 16.00 a 21.00.

Organizujemy również zajęcia i kursy indywidualne.

1. Kurs indywidualny 60 min.: 120,00 zł
2. Kurs indywidualny 45 min.: 100,00 zł

Materiałów i podręczników do nauki języka angielskiego jest ilość nieograniczona. Proponujemy głownie podręczniki uczące języka codziennego i praktycznego. Używamy także wiele gier dydaktycznych oraz filmy anglojęzyczne fabularne oraz takie, które są przygotowane specjalnie do zagadnień dydaktycznych.

Choć rozwijanie kreatywnego myślenia uczniów nie jest celem nauki języka obcego, może znacząco usprawnić proces zdobywania umiejętności językowych. Skuteczność opiera się tu na zapewnieniu głębokiego przetwarzania danych i aktywizowaniu procesów myślowych wyższego rzędu. Sprawdza się tu stara prawda, że nie jest ważne, ile się uczymy, ale jak się uczymy.

Amerykański pisarz Ernest Hemingway wygrał zakład o to, że napisze ciekawą historię w sześciu słowach. Napisał: „Na sprzedaż: Buty dziecięce, nigdy nieużywane” („For sale: Baby shoes, never worn”). Uczniów zachęcamy, by stworzyli podobne „zamknięte” historie, wykorzystując tylko sześć słów.

Opcjonalnie: zachęcamy uczniów  do napisania opowiadań składających się z 50 słów lub streszczeń teledysków w 25 słowach itd.

Pomysł na to zadanie pochodzi z pracy Clare (2016:50)

Jak poprawnie napisać SMS a według ósmoklasisty:

LOL: laughin out loud
ASAP: as soon as possible
FYI: for your information
G2G: got to go
FB: Facebook
MSG: message
TTYL: talk to you later
IMO: in my opinion

Nauka języka obcego

By język obcy stał się moim językiem:   Ucząc się języka obcego musimy przestrzegać następujących drogowskazów:

  1. Uczymy się zawsze na głos
  2. Uczymy się codziennie parę minut, a nie raz w tygodniu godzinę lub więcej.
  3. Na początku budujemy zdania proste.

Bez znajomości języka obcego jesteśmy jak analfabeci, a przecież każdy może się go nauczyć pod warunkiem, że zapomnimy o najpopularniejszych i najbardziej szkodliwych mitach:

  1. przede wszystkim ugruntować podstawy! A co jest podstawą? Wszystko jest ważne. Musimy się uczyć świadomie, a nie ciągle zaczynać od początku.
  2. byle nie zrobić błędu! Brzmi to rozsądnie, ale jak się uczyć mówić i pisać nie robiąc błędów? Musimy popełniać błędy, by je poprawiać i eliminować, a z czasem będziemy popełniali coraz mniej błędów.
  3. dla mnie to już za późno….Najnowsze badania neurolingwistyczne pokazują dobitnie, że z biologicznego punktu widzenia sytuacja dzieci i dorosłych nie różni się zasadniczo. Wiele mówi się o akcencie, który miałby być granicą nie do przeskoczenia. Ale i to zbadano. Krytyczny okres dla wykształcenia akcentu to zaledwie kilkadziesiąt dni między szóstym, a ósmym miesiącem! Począwszy od dziewiątego miesiąca wszyscy mamy podobne szanse! W czym dziecko jest od nas lepsze? Otóż dziecko po prostu nie boi się próbować! Dziecko koncentruje się na treści komunikatu i przechodzi do porządku dziennego nad wszystkimi „formalnymi” niedoskonałościami.
  4. tylko z native speakerem też prawda. Musimy jednak mieć pamiętać, by native speaker posiadał choć minimum znajomości naszego języka, a do tego wykształcenie metodyczne i metodologiczne nauczania języka. Nie każdy kto mówi po polsku, może uczyć języka polskiego! A któż jak nie nasz rodak potrafi przewidzieć błędy i trudności na jakie napotykamy w „obcym” języku?

Jakie zatem wnioski? Nie istnieje jedna, uniwersalna, cudowna, skuteczna metoda uczenia się języka obcego. Odniesiemy sukces w nauce języka obcego wtedy, gdy podejmiemy choćby najmniejsze próby komunikowania się, nie przejmując się popełnianymi błędami i potknięciami. Najgorsze co możemy zrobić, to pozbawić się szansy na językowy sukces rezygnując z samej próby. A wymówek wynajdujemy wiele, by nie podjąć nauki.

[na podstawie artykułów z: „Charaktery, style polecają” Słowa Psychologia i Język nr 3/2012]